مدیركل تربیت بدنی یزد:

ایرنا، خبرها را صادقانه منعكس می كند

یزدفردا: یزد - مدیركل تربیت بدنی استان یزد گفت: خبرگزاری ایرنا اخبار و گزارشات را صادقانه و بدون هرگونه حب و بغض منعكس می كند.
' سیدغلامرضا كمانه ' روز یكشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز یزد افزود: رسمی بودن و حضور فعال در همه عرصه های مختلف از ویزگی های مهم ایرنا است.
وی با قدرانی از تلاش های خبرگزاری ایرنا در انعكاس به موقع و دقیق اخبار ورزشی استان خاطرنشان كرد: نخستین سایتی كه همه روزه برای دیدن اخبار مختلف ورزشی استان به آن مراجعه می كنم سایت ایرنا است .
مدیركل تربیت بدنی استان یزد یادآور شد: خوشبختانه اخبار ورزشی در ایرنا بصورت مستمر و منظم منعكس و در فرهنگ سازی آن بسیار موثر است .
كمانه با بیان اینكه نگاه به اخبار ورزشی و انعكاس آنها باید تحلیل گرانه و همراه با تفسیر باشد از خبرگزاری ایرنا خواست در این زمینه با استفاده از كارشناسان و صاحب نظران فعالیت نماید.
این مسئول تاكید كرد: نگاه تحلیلی به مسائل و رویدادهای ورزشی در عمل موجب ارتقای ورزش در همه رشته ها و كمك به تصمیم گیری های بهتر مسئولان امر می گردد.
وی گفت: ایرنا باید در جهت فرهنگ سازی بهتر ورزش در بین اقشار مختلف جامعه بصورت جدی وارد عرصه تلاش شود.
مدیركل تربیت بدنی یزد با اشاره به اینكه مقام معظم رهبری به لزوم توجه جدی به ورزش همگانی تاكید كرده اند گفت: نصب العین قرار دادن منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در توجه و گسترش ورزش های همگانی یك امر حیاتی و تاثیر گذار می باشد .
كمانه ، آمایش سرزمین ، توجه به ورزش های همگانی ، بومی سازی ، توجه به صاحب نظران و پیشكسوتان ، استعداد یابی ، فرهنگ سازی برای جذب مدیران اجرایی و همچنین صاحبان صنایع در كمك به ورزش و همچنین ارتقای سطح دانش در بخش های مختلف و بهینه سازی اماكن و استفاده مطلوب از آنها را جز اولویت های امسال ورزش یزد عنوان نمود.
این مقام مسئول خاطرنشان كرد: ورزش یك پیكر منظم است كه برای ثمردهی باید دارای یك زیر ساخت و همچنین مهندسی كامل باشد.
وی افزود: برای رسیدن به اهداف متعالی ورزش در سطح استان فعالیت های خوبی آغاز شده و این روند با همكاری همه دلسوزان و متولیان امور و اصحاب رسانه دنبال خواهد شد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز یزد هم با تشكر از فعالیت های تربیت بدنی استان به سوابق و فعالیت های ایرنا در سطج كشور و یزد اشاره نمود.
' محمودرضا رحمانی 'افزود: ایرنا به عنوان یك رسانه رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی تعیین كننده در تهیه و انعكاس اخبار مختلف دارد .
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نقش ایرنا در انعكاس اخبار خاطرنشان كرد: انعكاس اخبار و گزارشات مختلف ورزشی با استفاده از نظر كارشناسان در فرهنگ سازی و جذب مخاطبان و سالم سازی جامعه بسیار موثر است.
رحمانی با قدردانی از روابط عمومی اداره كل تربیت بدنی استان بخاطر تعامل خوب با ایرنا ، توجه به همه رشته های مختلف ورزشی بخصوص رشته های انفرادی را در این استان مورد تاكید قرار داد.
وی تصریح كرد: توجه به بعد استعدادیابی در رشته های مختلف و همچنین آمایش سرزمین برای گسترش ورزش استان تعیین كننده است.
در پایان این دیدار خبرنگاران ایرنا به طرح سئوالات و نظرات خود در خصوص وضعیت ورزش استان ، انتظارت مردم و همچنین وجود برخی تنگناها اشاره نمودند.



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا